Arkadaşlar 8 aylık bebeğim yüzüstü durmayı hiç sevmiyor ve bu yüzden emeklemeye çalışmıyor bile. Desteksiz oturuyor diye çok umursamıyordum ama aklıma takılmaya başlıyor oyuncaklarlada çok ilgilenmiyor bir oyuncak en fazla 3-5 dk elinde sürekli ya kucakta gezmek istiyor yada mızmızlanıyor. Normaldede her zaman zor bi bebekti besin alerjisi falan var huzursuzluk yapıyor hep. Ama ben bşyler öğretmek istediğimde isteksiz gbi geliyor. Sizce bu durumlar kendiliğinden düzelir mi?