fairytaleofthestars Anneler sizin de bebeğinizin parmak araları toz topluyor mu😂bizimkisi öyle topluyorki bi de eller sürekli ağızda devamlı dikkat etmem gerekiyor
nagis55 fairytaleofthestars evet birimde öyle her sabah kalkınca elini yüzünü yıkıyorum . Gün içinde de fark edersem yıkıyorum . Hem suyla oynamayı da seviyor
Selver58 Bizimde öyle özellikle yelek hırka koyu renkler olunca siyah oluyor her 3-4 saatte bir aklıma gelirse temizliyorum seviyorum temizlemeyi 😂