Olmazbebek Merhaba kızlar bebeğim 9 günlük mamayı sahurda veriyorum yatmadan yapıp yanıma koyuyorum sahurda veriyorum taze yapmıyorum bebeğimin gazı çok oluyor bundan mı acaba ben gaz yapacak birşey yemiyorum yoksa
Kursad_1201 Olmazbebek canım formül mamalar yapıldıktan sonra 1 saat içerisinde tüketilmeli, ılık olmalı ve eğer içmediyse, yada yarısınınip diğer yarısını içmediyse vs dökülmeli tekrar kullanılmamalı.
Alissam Olmazbebek mama yapıldıktan yarım saat en fazla bir saat sonra atılmalı birdahaki öyle yapma bence içmediyse dök . Soğuk suyla yaparsanda karnı ağrır ılık olması lazım
Fatoscum Olmazbebek mamayı yaptığınızda hemen verin bekletmeyin Yatarak beslemeyin Besledikten sonra kucağınızda gazını alın