zeynepsalgarr1 kızlar kızıma sütümü sağarak veriyorum ve içireceğim kez 2 kez sıcaklığına bakmak için sütün tadına baktığında acı tat aldım. 1.sinde dedim ki herhalde ağzımda acı vardı ama şimdide aynı sizce neden olur? ve sütüm azaldı kesilmek üzere bundan kaynaklı olabilir mi
BenMathilda zeynepsalgarr1 yani benim hamile kaldığımda olmustu boyle. Ancak regl oncesi, ilac kullanımı sonrasi vb durumlarda da olabiliyor Kesilme durumunu bilmiyorum malesef, eger turşu, aci gibi şeyler yediyseniz onlar da etkiliyormus
zeynepsalgarr1 BenMathilda hamile kalma gibi bi durumum yok şu an ve yakın zaman da da ilaç kullanmadım acı da tüketmedim 🫣
BenMathilda zeynepsalgarr1 evet olabilir, 2 hamileliğim sonrası da 40 çıkar çıkmaz yeniden regl oldum ve ikisinde de sürümün miktarı cok cok azalıp tadı değişmişti. Regl sonrası birkaç gun icinde miktar ve tat düzelmişti
zeynepsalgarr1 BenMathilda benim artık sütüm tamamen sapmaktan kaynaklı baya azaldı, artık 12 saatte bi gelen süt 80 cc falan ben ne yapabilirim tamamen kesmek için bi öneriniz var mı
BenMathilda zeynepsalgarr1 Hiç bilmiyorum malesef ama emzirmek için deneme ve sağıma devam etmenin bebeginiz için olumlu olabileceğini düşünüyorum, hayrlisi olsun 🌺