syaby Bebeğim daha 8 aylık aslında arabada gezmeyi seviyor ama bisiklet alsam mı bilemedim bunu kullanan varmı
kaymakliekmekkadayifi syaby benimde kizim 14 aylik ve arabada surekli ayaga kalkiyor. Bende acaba bisiklet alsam sever mi diye düşünüyorum
eymenzeynep syaby oğlum binmeyi çok severdi ama kızım pek hoşlanmadı o yüzden satacağım. Aslında benim çok hoşuma gidiyor bebeğiniz de severse alın derim
Denizmomy Bende düşünüyorum bebeğim 11 ay 23günlük nerdeyse 1 yaşına girecek yaş günü için düşünmüştüm ama karar veremedim
syaby Denizmomy bende veremedim yani bu sene bişey anlamicak acaba büyüyünce mi alsam yada bu model normal bisiklete dönüyor mu bilmiyorum
Denizmomy syaby normal bisiklete dönmüyor bildiğim kadarıyla bu arada eşimde bu sene almayalım seneye daha iyi olur diyor bakacaz artık
daisymomm Etrafımda kimi görsem 3 teker bisikletle gezdiriyor 😄 bende alacağım, sonradan bazı malzemeleri çıkarıyorsun bisiklet oluyor 🙂
daisymomm syaby müzikli olanlarda olmuyor diye biliyorum. Baby plus star diye bi model var onda oluyor. Trendyolda indirimde. İleride zaten bisiklet alacağız o yüzde 2in1 mantıklı geliyor bana