Merhaba hanımlar büyük bir sorunumuz var, bebeğim şu anda 5 buçuk aylık, doğduğu ikinci haftadan beri geceleri mama veriyorum takviye olarak sütüm yeterli değil. Normal bi şekilde biberon içiyordu, geçen ay istememeye balşladı ve memedeyken içi geçerken veriyordum anlamıyodu içiyodu, ama şu 2 haftadır hiç bi şekilde istemiyo almıyo, sütüm belkide artık yeterli diye istemiyordur diye sütümü sağdım fakat daha sabah olmasına rağmen 90cc çıktı ve onuda biberondan içmiyor zaten, gece uykuları çok kötü olmaya başladı aç olduğu icin. Ne yapabilirim ne önerirsiniz acaba ?