AyenurSner benim doktorum ilk 1 ay 2 saate bir sonraki ay 3 saatte bir uyandirip emzir dedi. uyanmiyordu ama ben de cogu kez emziremiyordum. cocugumun yapisi oyle napayim dedim biraktim. o gece uykusuna alisti oyle de devam etti. annem der ben aksam 8 den sabah 8 e kadar uyurmusum. Babasi da gece uyurmus o zamanlar boyle degil tabi uyuyan cocuk uyandirilmaz kafasiyla uyutmuslar. kizimiz ds bize cekti ugrastim basaramadim sonra da ben kiyamadim 7 ayi gectik boylece dis cikarma donemi yada acikma kaka yapma falan olursa uyaniyo hala. cocugunuzun boy kilo gelisimi iyiyse guzel besleniyosa uyanasi da yoksa artik 55 gunluk olmus rahat birakin bence uyusun da buyusun.