Oğlum 8.5aylik olacak kahvaltı da hero baby 6+ek gıda veriyorum bı kaç gündür kullananlar varmı? Çok severek yiyor ve hemen de kilosunu topladı biraz dişten zayıflamasti sorum şu ki bu tarz ek gıda önerileriniz varmı bunu yedirsem de yanında bı yunurta sarısı gene veriyorum