1kursarereninannesi Oglum 3 aya 4 gun once girdi 3 aya girdiginden beri geceleri uyanmiyo 12 de karnini doyurup yatiriyorum ona kalsa 6 ya 7ye kadar kalkmicak niye acaba ’bide uyandirmalimiyim karnini doyurmak icin yoksa kendi uyanmasinimi beklemeliyim
Annecik03 1kursarereninannesi 3 aydan sonra kaldirmasanda olur :) birak uyusun uyandiginde doyurursun annesi ❤️
Kuzusuannesi 1kursarereninannesi uyandırma canım artık büyümüş ill yenidogan dönemini bitirmiş sarılık riski azalmis.. uyandırma ki gıdadan alamiycagi beşini uykusundan alsın anne sütü ne kadar besleyiciyse uykuda o denli besleyici büyüme hormonu salgılıyor bebisimiz bölmeyin..
Elisa34 1kursarereninannesi yan benimde 6 saat falan uyudugu oluyo uyandırmayın uyku kalitesi düşüyo dediler ben içim rahad etmiyordu 5 6 saati gecince memeyi veriyordum tekrar yatıyodu
minnosanne0 1kursarereninannesi bişey sorabilir miyim izninizle? Benim bebeğim 2 ay 20 günlük oldu. Normalde 1,5-2 saatte emerdi 2 gündür 4 saati buluyor emmek istemesi uykuda da aynı 4 saat uyuyor gece sonra emmek istiyor. Emme arasını mı açıyor daha geç mi acıkıyor sizde de mi böyle oldu? Meme reddi olsa hiç emmek istemez diye düşünüyorum.
Gamel Benim bebeğim de öyle akşam 11 gibi uyuyor sabah 6 7 ye kadar uyuyor benim bebeğim de yeni 3 aylık oldu. Ama bence uyandırmamak daha iyi .Acıkinca kendisi uyanıyor zaten
1kursarereninannesi Elisa34 benim oglum bide gunduz pek uyumaz uyudugu yarim saati gecmez ondanda olabilirmi diye dusunuyorum
1kursarereninannesi Tesekkur ederim kizlar kac gundur kendimi yiyorum uyandirmiyorum ama icim icimi yiyo yanlismi yapiyorum diye
Elisa34 minnosanne0 büyüdükçe emme aralıgı da, artıyo 3 saatte Bi dört saatte bir emiyo genelde gündüzleri
Elisa34 1kursarereninannesi evet belki gündüz uyumadığı için yoruluyor gecede kesintisiz uyuyo genede Bi doktora sormak lazım
Miniminnakbebe 1kursarereninannesi benimki de 7 8 saat yatabiliyor ama ben arada bi kere uykusunda emziriyorum onun dışında ellemiyorum
Duuyguum 1kursarereninannesi benim bebe de öyle canım yeni üç aylık oldu akşam dokuzda uykuya geçiyor bir gibi uyanıp emiyor tekrar sabah yedi de uyanıyor ilk çocuktan tecrübeli olduğum için uyandırma hiç sonradan alışkanlık yapıp acıkmasada gece uyanmalar sıklaşıyor hiç bölme uykusunu acıksa uyumaz zaten