Arel22 Merhaba 2 aylık bebeğimin gözünde kıl var. Çıkartmalı mıyım? Nasıl çıkar bilmiyorum acaba doktora mı götürsem. Saçları çok dökülüyor sürekli gidiyor gözüne galiba
leopar Arel22 dokunmasanız göz kendini temizliyor zaten ama temizleyecem de derseniz serum fizyolojik ve temiz tülbentle çıkarabilirsiniz doktorluk bir durum değil 🙏🏻
Meltemingo Arel22 o zamanlar bizdede cok oluyodu bi sekilde cikartiyoduk pamukla islatip ufluyoduk falan odumuz kopuyodu gozune zarar vercez diye
Handee16 Arel22 canım fizyolojik serum varsa onu damlat gözüne çıkıyor ve rahat oluyor ben öyle yapıyorum
Arel22 leopar gözüne hiç dokundurmuyor kendiliğinden geçmesi galiba daha iyi olacak çok teşekkür ederim ☺️
Arel22 Meltemingo gözüne yaklaşınca hemen kapatıyor gözünü o yüzden alamıyorum kılı. Bekleyeyim en iyisi
Arel22 Brcunr111 bende geçen gün olmuştu dokunmadım geçmişti şimdi yine olmuş. Kendi saçları dökülüyor nasıl gözüne gidiyor anlamıyorum
Yclcnbz Benim kızımın da kirpiği kaçmıştı o şekilde gözüne ben de nasıl çıkartırız diye düşünürken doktora sormuştum. Gerek yok kendi çıkar demişti gerçekten de kendi çıktı
menekseyagmr Arel22 göz kendi kendini temizleyebilen bir organ olduğu için hiç ellemeyin bence kendiliğinden atar dışarı . Yoksa zarar görebilir almaya çalışırken çok hassaslar çünkü
Haffuse Hiiic bisey yapma… benim kizim da 2bucuk aylik…durmadan kirpikleri kaciyor, aonra kendiliginden gozunun kenarina geliyor, kulak cubuyuyla aliyorum… Ve rahatsiz etmiyor gozunun icindeyken ķıl, gozlerini anormal kapatip acmiyor…
Ankara0666 Arel22 merhaba her bebekte oluyor herhalde rahatsızda olmuyorlar sanırım bende düşünüyordum biraz deniyordum ama durmuyor kendiliğinden gidiyor öyle birkac gün bile kaldığı oluyordu