Kızlar d ile başlayan bi uygulamadan bebek arabamı satıyorum (açık açık uygulamanın adını yazmıyorum belki yasaktır diye)aynı zamanda bi tane alıcam ama daha önce ordan büyük bişey alıp fazla kargo ödeyen var mı biriyle konuştum 170 lira tutuyo dedi şok oldum normalde 18 lira yazıyor ücret için