Yeni doğan olarak zaten neredeyse iki saatte bir alt degistirecegim için ucuzundan olsun diyip canbebe almıştım 80 tanesi 60 TL idi çağrı markette, memnunum bir sorun yaşamadım sizdirmiyor tasirmiyor pişik yapmadı çok dolup aşırı şişmedi (ben sık değiştirdiğim için olabilir), sleepy bionatural paket değişikliği yaptığı için bulunduğum yerdeki Carrefour da eski paketler çok uyguna geliyordu şimdi onu denedim gayet güzel bedeni iyi sizdirmadi tasirmadi. Ben buradan devam edeceğim 🤗