Kızım yaklaşık 7 buçuk kilo .normlde sleppy 4 numara kullanıyorduk .sanki biraz küçük gelmeye başladı 4+ mi almam lazım yoksa 5 e mi başlayayım .4 ile 4+ aralarında fark varmı önceki postları okudum ama + işareti sadece emiciligi daha yüksek diye yazılmış .kimisi büyük demiş .kaç numara almam lazım bilemedim