Mekselinabyb Hanımlar merhaba bugün kızım 3 aylık rota virüs aşısı olduk. Hemşire bebeğimi öpmememi ve kaka çiş temasında bol bol ellerimi yıkamamı söyledi. Bebeğnden bu virüsü kapan oldumu? dikkat ettiniz mi ?
Moonlightttt Mekselinabyb biz asisizdik. 9 aylıkken rota oldu bebeğim. Yigenime ve bana da bulaştı. Berbattı.2 gün hastanede yattik daha da yatacaktik ama damaryolu bulunamadı bebegmn ciktik
oglunucoksevenn Mekselinabyb ilk defa duydum. biz de bu aşıyı olduk ama böyle bir şey diyen olmadı. Şaşırdım şu an
irva Mekselinabyb 2 dozunu da olduk öyle bir durum söz konusu değil.Öpmeme vs diye bir şey yok.Hemşire olayı abartmış.
gokce24 Mekselinabyb öpmemek mi? Mümkün değil 🤗 öpmekten zaten bulaşmaz ama ishal olursa altını alırken maske ve eldiven kullanılması gerektiğini okumuştum
[silindi] Mekselinabyb aldiginizz en en ennnn dogru karar asiyi yaptirmak. Ben yaptirmamistim ogluma 1 haftadan beri neler cektik. 1 gece hastanede yattik. Ates 39 derece ne yese kustu ilaclar bile midede durmadi. Su gibi ishal. Asiri su kaybi. Ve bu hastaligin tek ilaci asilama. Cok pismanin asilatmadigim icin cocugumu.😭😭😭😭
ofkelisirin Mekselinabyb böyle bişey kimseden duymadım o kadar ağır olsa çocuk aşıdan sonra hastanelik olur mantıksız yani
BarlasMomm Mekselinabyb sadece altini degistirdikten sonra ellerimi bolca yikadim ama normaldede yikarim zaten. Opme isine kimse birsey demedi bol bol öptüm birsey olmadi 😊