Seram kesinlikle gıda alerjisi testi ister kan ister pick (deri) olarak veriyorsunuz canım sonra çıkan sonuçta göre derecesi nelere hassas olduğu çıkıyor, bazen cikmayabiliyor bile siz eliminasyon yöntemiyle buluyorsunuz örn ben :( 2 ay çok katı bir diyet yaptım bebegimin acı çekmesine dayanamadigimdan Allah kimseye vermesin.. heryeri kızartı oluyordu kasiniyordu sürekli sürtünüyordu biryerlere.. araştırdım alerjik old anladım.. sonra en alerjik gıdalar olan süt süt ürünleri çerez susam tahin yerfıstığı ezmesi çikolata soya balık tavuk kırmızı et hepsini yavaş yavaş haftada birer gün denedim şimdi bebeğim 5 aylik oldu ve ben dana etine çerezlere ve paketli gıdalara hindistan cevizine olduğu alerjisi olduğunu anladim.. cunki biz kan verdiğimizde kanda negativ çıktı hepsi sadece kakada gizli kan vardı.. şimdilik.tek anne sütü alıyor mamayı muhtemel diyet alıcaz dr umuz tekrar kaka ya bakıcak kan varsa raporlu mama verecektir.. bebegimde de yavaş yavaş deneyerek ek gıdaya geçeceğim 6.ayda bu sekilde