Ay yine ben ,her gün bir soru sormasam çatliyorum 🤭 her gün farklı bir soru takılıyor aklıma napayım 😅 kizlar şimdi dr.osman gönülal’i bileniniz vardır ,bana da burdan bir anne tavsiye etmişti öyle takip etmeye başladım ki çok da iyi bir doktor Allah razı olsun izlediğim bir videosunda bebeğinizi 3 aydan sonra başını dik tutuyorsa destekli oturtmaya başlayabilirsiniz diyordu. Sizce doğru mu? Yapaniniz var mı ? Benim kızım 3 buçuk aylık aklıma girdi hoca valla 🤭🤗