Melis1661 Nurdanalkanozkan allah yardımcın olsun 4 aylık çok zor meme reddi uyku gerilemesi sürekli kucak yebi doğduğunda bile bu kadar zorlanmadım ben
Kbraugur Nurdanalkanozkan bugün aşımızı olduk 4 aylık olduk 😇 bakalım gün içinde nasıl olucak. Meme reddi başladı bir haftadır çok zorluyo 😒
Nurdanalkanozkan 2405 iyiyiz cnm bizde bizimde rotadan dolayı haftaya ertelendi cnm aşımız doktorumuz ileri tarihte vurulmamızı istedi aşılarımızı😊
Nurdanalkanozkan 2405 inşallah güzel geçer cnm ya aşılar iyi güzel de insanı her defasında endişelendiriyor istemsizce😔
Nurdanalkanozkan Kbraugur geçmiş olsun cnm benm inşallah bizimde haftaya aşımız evet cnm benim oğluşumda öyle mamasını içmek istemiyor bu aralar kilosu iyi zorlamayın demişti en sonki kontrolümüzde doktorumuz bende fazla üstüne gitmiyorum
2405 Kbraugur bendede öyle canım ya meme almak istemiyor istemsizce ağlıyor biberon verip öyle emziriyorum insallah cok uzun sürmez bu süreç 😔
Kbraugur 2405 ben doymadığını düşünmüştüm ilk meme reddi başladığında sütüm gelmiyor yetmiyor sanmıştım mama aldım verdim yok onuda istemiyor boşuna aldım mamayı 🤭 ama çok şükür kilo alımı iyidi bu ay inşallah böyle devam eder