Sevilay37 Oğlum 4 aylık. 2.5 aydan 3.5 ay olana kadar ses çıkarıyordu hatta sabahları bağırıyordu. 15 gü önce kan verdik hastanede. O günden beri ses çıkarmaz oldu çok üzülüyorum niye ,geçer mi normal mi , ne yapabilirim
CerenCyln Sevilay37 Daha dünyayı tanımaya başlıyor annesi, dinleyerek öğrenmeyi keşfetmiş😀keyfi yerindeyse ağlamıyorsa sıkıntı etmeyin. Sonra hiç durmayacak evde bağıra bağıra gezecek 😁
Sevilay37 CerenCyln ya insallah bu 15 günde çok yoruldu hastane falan. Süt alerjisi teşhisi kondu .acaba kan alma iğne falan travmatik mi etkiledi diye üzülüyorum