Thedeyll Merhaba arkadaslar bebelac 1 numara bebek mamasi kullanıyorum fakat bebegim icmedi . Suan oda sicakliginda . Tekrar isitip kullanabilir miyim ? Hazirlayali 1 saat oluyor.
Yigitannesii Thedeyll hayır bakteri üretiyor en fazla 1 saat içinde hazırladığınız mamayı tüketmesi gerekiyor tekrar isitilamaz malesef
sevim_kos Thedeyll mama kutudunun üzerinde yazıyo zaten hazırlanan mamayı 2 saat içinde tüketin diye. Havalar çok sıcak oda sıcaklığında çok beklemez bence
zgeayaz Ikı saat ıcınde tuketılmelı. Sogudugunda bende ketılın içine bıneronla koyuyorum o sekılde ısıtıyorum
MertHan16- 30 veya 40 dakka sonra döküyorum aptamil kullanıyoruz, 40 dakka sonra bi kere tadına baktım da acımıştı tadı
GezginPaNDa Thedeyll buzdolabına koyun Bebeğinize vereceğiniz zaman benmari usulü tekrar ısıtabilirsiniz
ozgennk Ben bir daha içirmiyorum ne olur ne olmaz diye sonrasında tekrar az bir şekilde hazırlayıp öyle verin derim ben
Dilaylaa Yorumlarda yanlış bilgiler verilmiş , yapılan mamanın maksimum bir saat içerisinde tüketilmesi gerekiyor , tüketilmez ise çöp. Tekrar ısıtma felan asla yapmayın.
GezginPaNDa Yigitannesii Bilgilerin yanlış olup olmadığını bilimsel kaynaklardan araştırabilirsiniz. Emin olmasam Zaten yorum olarak yazmazdım.
GezginPaNDa Gryffindor Gryffindor buzdolabında 1 ila 3 gün arasında bakteri üretmeden bekletilebilir İnternette çok kolay bu makalelere ulaşabilirsiniz
GezginPaNDa Yigitannesii yanlış demekle olmuyor neye göre yanlış olduğunu açıklarsanız? makalelerin ekran görüntüsünü aldım ama yükleyemedim ayrıca doktorumuz da bize aynı şeyi söyledi buzdolabında saklıyorsunuz tekrar vereceğiniz zaman benmari usulü ısıtıyorsunuz diye. Sizin da dayanaklarınız neler
Yigitannesii GezginPaNDa mamayı soruyor hanfendi anne sütünü sormuyor. Mama tekrar isitilamaz en fazla 1 saat içinde tüketilmesi gerektiği paketin arkasında bile yazıyor