ozlemmmalpkaan Daha çok küçük o yüzden hırıltı tıkanıklık vs olması çok normal. 3 aylıkken bebeğimi korkarak hırıltısı var tıkanıklığı oluyor diye doktora götürmüştüm daha çok minik burun delikleri nefes almaya elverişli değil o yüzden sık tıkanma olur demişti büyüdükçe de azaldı.. Serum fizyolojik kullanın uyuduğu odayı da her gün havalandırın mutlaka.