Mirayasel42 Kızlar artık boyu uzadığı için reflü yatağı kısa gelıyor yatak olmayı düşünüyorum siz hangi marka veya ne nasıl yatak kullanıyorsunuz memnun kaldığınız var mı cevaplar için şimdiden teşekkür ederim canlar 🌺🌺
Deletedmom0099 Mirayasel42 kesinlikle park yatak almanızı öneririm. hem çok uzun süre kullanılıyor hem de çok güvenli hem de pratik 🤌🏼 ay iç yatak dediniz galiba onu bilmiyorum beşikle beraber gelmişti 🙈
walkingmom Mirayasel42 yaylı yatak pek önermemişler de ondan ona bakmamıştım memnunsunuz ama değil mi yazları terletmiyordur inşallah
Mirayasel42 walkingmom terletme yapmıyor zaten bebekler için yapılan bir yatak orta sertlikte memnunuz