Kızlar merhaba size bir sorum olacak bebeğim 54 günlük yaklaşık bir aydır sabah 4.30 gibi uykusunda ıkınmaya mırıldanmaya başlıyor sabah 6ya kadar sürüyor mırıldanması ıkınması bezine kakasını yaptıktan sonra rahatlıyor doktora sorduğumuzda bu normal olacak dedi beslenmeme çok dikkat ediyorum hatta besin alerjisi falan olabilir die süt ve süt ürünleri tüketmedim bir süre soğuk şeyler tüketmedim gaz yapacak besinler tüketmiyorum günlük 4.5 litre su tüketiyorum en son bebeğime rahatlasın gazı varsa die damla aldık yine aynı sonuç verdi aranızda bu durumu yaşayan var mı normal mi geçer mi ne yapmalıyım tecrübenlerinize ihtiyacım var 🙏🏻