Kızlar bebeğim 1 aylık doğduğu günden beri özellikle sabah 6 dan sonra sürekli ıkınıyor gazdan oluyor desem gazını çıkarıyorum alttan çok gaz çıkarıyor kabizda degil her bez degişiminde cıvık sarı kaka mutlaka var anne sütü alıyor bu ıkınmalar normal mi acaba