Rabisasel211 https://resimyukle.io/r/NeHUn0p1tr Kızım 7 ay 23 günlük bu sabah alttan 10-16 ay yazan ilk dişini çıkardı patlatmış parmağıma pütürlü geliyor ilk diş burdan çıkar mı? İlk üst ve altlardan ön dişler çıkar diye biliyordum ama
Zlm Rabisasel211 benim kızımın önce alt önleri sonra üst köpek dişleri sonra üst ön dişleri çıktı benim önce üst dislerim çıkmış kesin değil yani cikabilir normaldir
Deletedmom_22 Rabisasel211 böyle çıkması da normal sayılır bazıları ilk köpek diş çıkarır bazıları üst bazıları alt diş çıkarır 🙂Bebekten bebeğe değişiyor
Muhasebeciana Rabisasel211 valla her bebek bir olmuyor benim kizim tabloya gore cikardi sirasiyla ama kardesim gibi gordugum arkadasimin kizida kopek disi yada onun yanindaki disi cikardi ilk oda 11 aylik 😃
Deletedmom_22 Rabisasel211 patlamıştır . Kaşıkla çıkacak olan yere bir iki kez kontrol edebilirsin tık tık ses geliyorsa patlamıştır