Aycan1419 Kizlar 40im çıktı yikandim abdesimi aldim herneyse bugün yine lekelenmem oldu çekinerek soruyorum ama iliskiye girersek ilişkiden önce yine abdest almam gerekir mi yoksa bu durum özür olarak mı sayilir