PelinleGunler kızlar merhaba. Doğumdu emzirmeydi ev işiydi derken sanırım iyice bağışıklığım düştü. Hemen hastalanır oldum. İştahım iyice kapandı. Sizlerin kullandığı vitamin veya uyguladığı bir yöntem var mı
nazlimom_ PelinleGunler imom latte kullanıyorum trendyoldan aldım halsizlik vardı bende toparladım hem sütüde artırıyor