Merhaba canım ,bebeğimle birkaç kez uçak yolculuğu yaptım .Öncelikle yolculuğunuzun güzel geçmesine niyet et ve beklentiye girme ,sonuçta minicik bir bebek ,basınç değişiminden vs huzursuz olabiliyorlar 🙈sakın etrafı düşünme ağlayabilir bu çok normal :)bir zaman sonra uyuyakalacaktır :)Naçizane tavsiyem yan koltuğunuzun boş olmasını iste ,çantanı vs rahat koyarsın bebeği oyalarken yanında biri çok zor oluyor,hem bebek ağlayınca bazı insanlar ters ters bakıyor sinir oluyorsun elin ayağına dolaşıyor bu sefer :(Bebeğin emiyorsa emzirmeye çalış basınç değişimi sırasında kulağının ağrısını emerken hissetmiyor :)mama içiyorsa yine biberon verebilirsin su verebilirsin :)Sevdiği oyuncakları alabilirsin,uçakta dergiler oluyor ya onları açıp resimlerimlerine bakabilirsiniz :)işin özü bu yolculuğun geçici olduğuna odaklan :)rahat ol