Sare-Alya bana mı gazlı bu kadar çok acemiyim diyordum annem ve kayınvalidemde böyle çocuk görmedik dedi. Sürekli ağlar mutsuzdu yavrum . Sadece kucakta dik durunca sakindi. Bugün tam 4 aylık oldu 3,5 ta doktor kontrolüne gittik artık gaz damlalarına da gerçek yok kendi yapar dedi. Ya o kadar alışmışım ki gazlı öfkeli hayatına ne zaman bitti farketmemişim bile artık kendi çıkarıyor. Bu bir süreç hemencecik geçecek önce sen rahat ol. Bebeğine sürekli masaj yap ayak ve karın özellikle ben her bez değiştirme yapardım hala yapıyorum çok ta hoşuna gider. Doğal içerikli yağlar alabilirsin ben huzurlu bebek incia marka almıştım misk kokuyor ve cidden işe yarıyordu masajla topuk ve karnına yapıyordum. Ayakları sürekli patikli olsun ben hep ince giydirdim kış bebesi olmasına rağmen ama her zaman patiği vardı. Banyo ılık sıcak su gazını rahatlatıyor banyo yaptığı günler daha a kıvranırdı yavrum. Ve sıra geldi damlalara ben nerdeyse 10 tane damla kullandım dönem dönem. Ama sürekli olarak biogai prebiypetik gaz be kakayı kolaylaştırdı.her gün aynı saatte verdik. Bir de bizde en çok sab simplex işe yaradı. Ama etkilileri sayarsam nurse harveys, metsil, relamax burda relamax her beslemeden önce kullandık bu da güzeldi cidden. Sonuç olarak bebekten bebeğe değişiyor sen deneyip ona iyi gelen damlayı bulacaksın annesi. Mama veriyorsan biberonunda köpükleri varken verme asla. Mamasını sindirim kolaylardan alabilirsin biz aptamil Confirmilde rahat etmiştik meme mama birlikte gidiyorduk. Meme alıyorsa yediklerine hep dikkat et. Ama unutma geçecek ne zaman geçtiğini anlamayacaksın. O ağlardı ben ağlardım her gece ☺️