Bebegimveben0 Merhaba dogum yapali 51 gun oldu ama hala asiri derecede terliyorum ne zaman gecer yada nasil gecerr
Ozgdfn Bebegimveben0 hayırlısı olsun 🥰 maalesefki benim beş altı ay sürmüştü o terleme en son garnierin rollonu biraz ise yaramisti
defnes32 Bebegimveben0 bende sezeryan olmuştum benimde aşırı aşırı bir terlemem olmuştu narkozu atıyorsun demişlerdi ama hayatımda görmedim böylesini 2 3 ay sürdü
nazlimom_ Bebegimveben0 bende aynıyım ve ter kokusu oluştu hiç olmazdı deotak sipariş verdim inşallah işe yarar
Alparslan2206 Bebegimveben0 10 aylık hala deli gibi terliyorum kışın bile terledim bu yüzden arada hastalanıyorum ter üstümde soğuyo😓
Deletedmom_13 Ozgdfn benim 2 ay sürmüştü hemde temmuzda doğum yaptım söz düşünün sırtımda kocaman havluyla geziyordum 🤯 ama terlemek güzel biseymis hastalıkları lohusaligi atiyormussun vücuttan
Yamanmoms nazlimom_ ise yaramiyor ben erkek deosu kullanmakla care buldum sanirim erkek urunleri daha farkli kurtuldum
Bebegimveben0 Alparslan2206 inşallah tez zamanda sonlanir cunku dayanılmaz bisey terleyip hep soguk aliyo insam hava sicak mi sohukmu anlamıyorum
Nilunas Bebegimveben0 ağustos ta doğum yaptım antalya’dayım birde kendimden iğrenmiştim artık kızımı emzirirken beni ter kokumla tanıyorsun der dalga geçerdim kendimle 😅havalar düzene kadar terledim ben 🥴
Nilunas Bebegimveben0 ağustos ta doğum yaptım antalya’dayım birde kendimden iğrenmiştim artık kızımı emzirirken beni ter kokumla tanıyorsun der dalga geçerdim kendimle 😅havalar düzene kadar terledim ben 🥴
Bebegimveben0 Nilunas aynisini hissediyorum coxuk benjm kokumu bilmicek yikaninca vaskasi sancak diye geçiyor aklimdan hep😁
Bsrtncsy Bebegimveben0 sadece koltuk altı da değil boynum göğüsüm.hele gece pek fena.hormonlardan sanırım
Denizmomy Benim de rahat 2 ay sürmüştü ya hele ilk zamanlar berbat ya şakır şakır terliyordum sonra bi tık azalmıştı
Ece011 Bebegimveben0 7 ay oldu hala devam ediyor. İlk zamanlardaki gibi değil ama bütün kış tişörtle oturdum. Karlı havada bile askılı tişört üstüne mont giyip çıktım bu sene. Kazaklarımı bazadan hiç çıkarmadım.