Esradinc ben bebeğim öksürünce yada grip olunca ocakta tereyagi eritip biraz pekmez koyuyorum icine bebegime veriyorum. Birde cezvede vicks kaynatiyorum mutfagin kapısını felan kapatiyorum bebeğimin solumasini sağlıyorum nefesi rahatliyor burnu açılıyor balgam varsa rahat atlatiyor