Kızlar selam doğduğundan beri çok zor bi bebeğim var tam bi zorluğu aşacakmışız gibi geliyor o bitmeden yerine yenisi geliyo normalde gündüzleri iki uyku arasında en fazla 2 buçuk saat falan uyanık kalırdı şimdi 4 saat kalıyo o zaman bile zor uyutuyorum uyutmak resmen işkence oldu gündüzleri düzen gitti diye sanırım geceleri de daha sık uyanıyo bu aylarda bebekler gündüzleri ne kadar uyanık kalabilir