Günaydın. Oğlum pazartesiden beri Evolvia rp 1 kullaniyor. 3 aylık. Mamaya başladığımızdan beri her mama içişinde surekli az ya da cok kusuyor. Bir de o kadar ishal ki. Gaz çıkarınca muhakkak kakasini da yapıyor. İlk sorduğumda doktorumuz normal dedi ama bu gece uykudan uyandı. Sizde de böyle oldu mu yoksa oğlumda mi yan etki falan yapti?