Arkadaslar sağ el bileğim baş parmaktan itibaren cok ağrıyor gunlerdir. Bazen dirseğime kadar vuruyor ağrısı. Bebeğimi kaldır yatır kaldır derken incinmiş baya dinmedi geçmedi bir turlu ağrı bazen gece kaldıramıyorum emzirwbilmek İcin ağrısından kitleniyor sanki o da cok ağlıyor ben kaldıramayınca,, doktora gittim doktorda röntgen çektirdim o elnii kullanma Bi süre diye bandaj verdi fakat ben nasıl kullanmayayım bebeğim var kücük ve sağ elim yani herseyi öyle yapıyorum en önemlisi bebeğimle ilgileniyorum tek elle kaldıramam ki hadi bazen eşim alıp veriyor kucağıma ee o işe gittiğimde yine herseyi yapma durumundayım bebeğim olunca,,
Bandaj kolumdayken asla Bi iş yapamıyorum tutamıyorum napcmı şaşırdım benim durumumda olup ya da bu konuda bilgisi olan varsa sevinirim ne yapsam bilemedim kremler sürdüm olmadı çaresizim