Miday 45 günlük bebeğime 2 haftadır hipp mama veriyorum ve beni emiyor. Her beslenmeden sonra hemen gaz sancısı ve kaka yapıyor. Tabi baya sıkılıyor vs. Mama yaramamış olabilir mi?
Damlasu23 Miday ola bilir benim kızımda ilk doğduğu an sütüm gelmedi hipp verdim çoğumu maf etmişti her bebeğe yaramıyor
48316ELIZAN Miday Organik combiotik olanini kullanin bende onu kullaniyorum patir patir gaz cikartiyor . Bebelac gold ,sma ,aptamil bunlarda benim bebegime yaramadi hic
ozgeeeeee Bende hem mama hem meme veriyorum. Sma veriodum, bi gun hipp i denemek istedim ama hip ş verdiğim gecesi çocugum gaz sancısından kıvrandı. Hemen sma geri dondum. Ama bebekten bebege değişiyormş, hipten memnun kalanlarda var. Biz memnun olmadık.