Oğlum 18 aylık. Son 1 aydır neredeyse sütle yaşıyor. Sadece patates kızartması, belirli köfteler yiyor. Diğer şeylerden de binde bir Bi lokma zor alıyor. 16 aylığa kadar hergün düzenli yumurta peynir yiyen çocuk kahvaltı nedir unuttu. Önüne koyuyorum kendi yesin diye yok elini atıp tadına bile bakmak istemiyor. Diş çıkarıyor belli, sürekli emziğini bastırıyor, arada ateşi çıkıyor, mızmızlanıyor vs. Ama ilk kez böyle oldu diş dönemde. Korkuyorum hep süte alışıp yemek yemeği unutacak diye. Kilo problemi olmasa kafama bu kadar takmayacam sanırım ama malesef..
Dr a gitme gereği duymadım, dişten dolayıdır, azılar zorluyordur diyecek çünkü Dr umuz sağolsun önemli olan sağlığı, kilosu problem değil diyen bir doktor.
Acaba bizim gibi olan bebekler var mı, dönemsel mi, geçici mi, normal bir durum mu? Rahatlatılmaya ihtiyacım var 😔