Kızlar hepinize çok teşekkür ederim. Hediyeyi aldım nihayet . Düdüklü tencere aldım Fissler düdüklü tencere . Düdüklü tenceresi eskimişti . Çokta sık kullanıyor. Çok mutlu oldu . Bugün geldik Yanına verdik hediyeyi 😍çokta mahcup oldu fiyatı fazla diye . En azından içinize sinen bir hediye oldu . ☺️