DMKerem 6 aylıkken 7 kiloydu.9 aylıkken de 7 kiloydu.s9 aylık olduktan sora hemek saatlerini düzene soktum.Protein ağılıklı besledim, şimdi maşallahı var kızımın. Demem o ki, 3 aylık süreçte hiç kilo almaması da normal kabul ediliyor, kilosu yerinde olması da normal kabul ediliyor.zaten 9 aylık olana kadar tadım ayıdır.9.aydan sora düxenli öğün yapıp yedirmeniz lazım.Her gün aynı saatlerde yedirmeye özen gösterin.Herşeyi sırasıyla yapın.Sabah uykudan uyanış, kahvaltı, emzirme oyun öğle uykusu sora tekrar uyanış öğle yemeği,emzirme oyun vs vs vs bu sıraları düzenli sürdürürseniz, bebeğiniz de ona göre düzene uyacaktır.yemek saatlerinin farkında olacaktır.9.aydan sora eğer yemeğini yemezse bir müddet zaman geçtikten sora tekrar aynı yemeği ona sunun.Emzirmeyin.yemek yoksa meme de yok.bunu idrak ettiğinde,yeme problemi de olmaz çok fazla.ama önemli olan bunu bebeğinize idrak ettirebilmek