Busrabedirhan Ay olmamıza 3 gün var ama ataktan mi dişten mi Yoksa huy mu degistryo bilemedim gece düzgün yatan çocuk 1 saatte bir uayniyo gece uyurken bile mızmız gündüz mızmız sürekli meme istyor mutlu olduğu şeylerden bile mutlu değil tecrübeli annisler geçer mi bu durum mahvoldum uykusuzluktan tek bakiyoz birde gurbetteyiz hep geçicek ümidi ile dayanmaya çalışıyorum
Caglaa Busrabedirhan 4.ayda çoğu bebek huy degistriyo yani atak varmış. Benm kızımda olmadi 3.aylikken mama reddi olmuştu sadece ama burda çoğu okudugum postlardan 1 ay icinde geçiyormuş. Yani gecici bi durummus. Biraz daha sabır 🌸
Sdnrst Busrabedirhan bende gurbetteyim ay 4 uncu ay aşıdan sonra neler çektim gecicek az daha dayan 😬
Kahvegerek İlk huysuzluğu 4. Ayda yaptı dediğiniz gibi sevdiği şeylerden bile mutlu olmuyor ben diş sanmıştım ama atakmış meğer ilk defa inandım atak olayına. 2 haftaya yakın geçer merak etmeyin