Hayırlı geceler kızlar 3 gün önce sezeryan ile doğum yaptım yalnız ne hamileliğimde ne de doğum esnasından sonraki hastane yatışlarımda tansiyonum yüksek çıkmadı 2 gündür sürekli 14/9 sınırda benim gibi sezeryan sonrası böyle bir durum yaşayan var mı acaba nedeni ne olabilir ?