Kızlar bebeğim ayın 4 ünde 5 aylık olmuş olacak. Bugüne kadar toplam 3 kriz geçirdik. Diğerleri kısa sürmüştü. Ama bugünkü yarım saat ağladı ağlamak ne kelime hatta çığlık ata ata kıpkırmızı oldu bebişim 🥺
bugün hemen yan komsudaydık iftara daha önce bir kere yüzünü görmüştü ama şimdi görünce başladı ağlamaya(öncesinde gülmüştü kendisine)
Biraz orada sakinleştirmeye çalıştık olmadı ben hemen eve geldim. Soydum, altını flan açtım meme verdim(reddetti), kucsymda sakinleştirmeye çalıştım, aynaya baktırdım vs yok hiçbir şekilde etki etmedi cıglık cıglıga hala agladı en son sanırım yoruldu kucagımda ninni söylüyordum uyuyakaldı. Ayağıma aldım sallamak için tekrar başladı. Sonra tekrar ninni söyledim sustu. Yani hiçbir açıklamadı yok sanırım aç değildi bir yeri agrısa hiç susmazdı değil mi cnkğ doktora götürmek istedim.
Sizler kriz geldiğinde ne yapıyorsunuz acaba fikirlerinizi almak isterim