Slm kizlar geçen ayy 22 sinde adet olmuştum ve bu ay hala adet olmadm test yaptım ama negatif arada bir ince bir sancı geliyor ama hala hasta olmadım benim gibi bu durumu yaşayan varmı aranızda sizce kan tahlili vermelimiyim şuanda yeni bir hamilelikte düşünmüyorum daha bebeğim 1 yaşında 🤦🏻♀️😔