Hayırlı sabahlar anneler 🌸
Bebeğim üç gün boyunca atesliydi en son ateşi 38.9a çıkmıştı. Diş ateşi diye düşünüp jeller damlalar kullandım. Bir sabah 16 saat boyunca idrarını yapmadığını görünce doktora gittik doktora girdiğimiz sırada yaptı 🙈 iltihap olduğu için yapamamıştir dedi doktor boğazı da biraz iltihaplanmis ateş ondandir diyerek antibiyotik yazdı. Ateşi yükselişe geçerse bu ilaçları kullanmaya başla dedi çok şükür ateş yukselmedi ilaçları da kullanmadık.
Öğleden sonraya doğru bebeğimin yüzünde kırmızı lekeler çıktı isilik diye düşündüm. Ertesi sabaha kadar bekledim ama dahada arttı tekrar doktora götürdüğümüzde 6. Hastalık olduğunu öğrendik. Çok şükür geçme evresindeymis hastalık.
Sizlerede ateşin sadece dişten olduğunu düşünmeyin diye yazdım.
Allah'ım tüm yavrulara sağlık sıhhat versin 🙏