Maviboncukkkm Kızlar tshirt tanesi 25 liradan alışveriş yaptım çokta güzeller kumaşı falan tavsiye ederim. Çünkü bi takım olmuş 100 lira uyguna bulmak çok zor . Marka olarak hellobaby markaları. Ins marka vermek yasak değildir
Keremikoo Maviboncukkkm döke saça önlük taktirmayan bebeniz varsa can yakmayan fiyatlar artik. Ebebek bu konuda iyi yika yika giydir. Tesekkurler👍
Maviboncukkkm Keremikoo yaz ayında park vs kıyafetleri çok kirleniyor . Hem uygun hemde yani kaç ay giyinecekler ki o yüzden e bebek çok hesaplı