Ezelll12 Çok geçmiş olsun ne kadar sürede geçti acaba? Biz de 4 gün önce öğrendik. 11 aylık bebeğimde de var çok ağlıyor geceleri. Acil doktoru kwellada verdi. Temizlik, bahsettiğiniz şeyler üst seviyede. Perşembe de özel cildiyeye randevu aldık ama geçirenler 6 ay 1 yıl uğraştık diyorlar…Moralim çoook bozuk…