3 gundur cok kasiyor ve sadece uygulama degil telefonumuda cok kasiyor. Tlfnda son guncelmede uygulamada. Tlfnda sorun yok cunku 3 gunde cok kastigi icin arada sildim uygulamayi ve uygulama yokken hicbi sorun yok ama indirip kullandigimda takiliyor ve tlfn 1-2 dk kendine gelmiyor resmen. Reklamlari saymiyorum bile artik. Gercekten bi cozum bulunmazsa hepten silicem malesef 😏