Cennetkokulu benim kızıma da 18 aylıkken silik otizm teşhisi kondu. rapor önüne çıkar diye çokca uyarı aldım bu yüzden rapor almadım. 2 ay gittik özel eğitime, eğitimden önce hastane süreçlerinde ekranı kestim, bir öğretmen edasıyla kolları sıvayıp evde gün gün çalıştım. eğitime başlayana kadar göz teması ve ismine bakma olayını çözmüştük zaten. ama eğitimde çok ağladı, yaşı da küçük zaten bana çok bağlı. bu yüzden eğitimden çok verim alamadım. yarın son kez gidicez. tabi bizim durumumuz biraz daha karışık çünkü otizm riski şuan yok uyaran eksikliği olduğu anlaşıldı, ekran maruziyetimiz çoktu o kesilince bir anda düzelmeler oldu. şu 4 ay ayda aşırı değişti ve gelişti o yüzden eğitime götürmesem dahi evde birebir eğitici öğretici şeyler yaparak her gün parka dışarı çıkararak çok daha yol kat edeceğimizin farkındayım. hatta uzun ve detaylı postum var okumanızı tavsiye ederim. otizm değil mercan kazandı başlığıyla postuma bakabilirsiniz 😊