Ben bugün artık tamamen kısa kolluya gecis yaptim. İzmirde bahar diye bir mevsim yok maalesef. Ya kışlık giydiriyoruz ya yazlık bu sebeple illaki biraz üsütebiliyorlar. Ama cok giydirincede hemen hasta oluyorlar. Ince yelekle destekliyorum serin oldugunda.