Tgbasrdr Bebeğim ilk 14 gün küvezde kaldı. Sütümü sağıp götürüyordum sürekli. Hastaneden çıkarken artan sütleri vermişlerdi. Hala buzlukta saklıyorum. Şuan 4ay 5 günlüğüz şuanda kullansam bişy olur mu.
Alyakusum_1 Tgbasrdr çocuk uzmanı osman gönülal var youtube de videoları var çocuk gelişimiyle ilgili izleyin derim kesinlke, atmayın hiçbir şekilde bozulmuyo sütünüz ben sütümü attıktan sonra denk geldim ve hala hala pişmanlığını yaşıyorum 😣😞😞
Tgbasrdr SeninAnnenBirMelektiYavrm biliyorum aslında ama 2 3 arkadaş buzlukta bişy olmaz ek gıdaya geçtiğinde su yerine o sütleri kullanırsın diyo. Sormak istedm o yüzden
Tgbasrdr Rainnnn su yerine sütü kullanmak mantıklı geldi bana da. O yüzden ikilemde kaldm. Teşekkür ederm bende kullanıcam sanırım
Tgbasrdr Alyakusum_1 teşekkürler mutlaka izliycrm. 4 5 paket var atmaya kıyamıyorum bende zaten ama kullanılmazsa mecbur vende atıcaktm yapacak birşey yok canım. 🙂