Mihribann11 Test yaptım negatif . Kan ilaci kullaniyorum ve ustune grip oldum 2 gundur de grip ilaci kullanıyorum herhangi bi sanci birsey yok . Dr gidemem cocuk kucuk. Hamile değilim eminim 🤔
Kirpigiller Mihribann11 bu ay herkeste böyle oldu asla gecikmeye ben 26 gün geciti hava değişimi etkiliyor ve oruç tutuyorsaniz sclikta etkiler hormsnlar değiştiği için
Defneninannesi1108 Mihribann11 Bende 5. Gün hep esime diyorum ben yarinn orucu bozarim diye diye tam oruc tutacam heralde ilk defa 😃 Olamiyorum bi türlu
Mihribann11 Kirpigiller aynen var gecikenler. Sabah uyandım sanci var hasta oldum. Rahatladım stresinden 🤪😁
1prensannesi06 Bugün olmam lazım bakalım bekliyorum iki üç gün karnım ağrıdı geçti ilk gebeliğimde de öyle olmuştu 4 5 gün geçince test yaptım pozitifti tırsmıyo değilim 😂😂