BuzluKahve bakmıyorlar mr çekmeleri için 3 hastane gezdim. Başlarından savmak için bişeyi yok deyip geçiştiriyorlar. İçime doğdu belki de bilmiyorum dışarıdan hiç bi anormallik yoktu ve ben çok pimpirikli bir anne olmadığım halde takılı kaldım neden bakmıyorsunuz diye en son ağlarken buldum kendimi biri insafa geldi beni ambulans ile sevk etti eğitim araştırmaya. Orada da aynı rahatlık bişeyi yok sonra beyin cerrahiden bi profesör şansa oradaydı mr istedi bu bebeği acil yatırın dedi öyle kaldık Allah’a şükür çatlak risksiz bölgedeydi kanama olduğunu duyunca şoka girmiştim nasıl olur eve gidecektik diye velhasıl kalbinizi dinlemekte yarar var